Jag hatar inte skolan, men jag hatar skol-UPPGIFTER!

"tudeluu" - som förövrigt har varit min hälsningsfras idag! jobbigt när något sånt sätter sig fast i hjärnan ;) sitter här och gör precis allt annat som jag inte borde göra, borde genast börja att skriva på våran svenska sak som ska vara klar imorgon (hur ska jag hinna?) men jag orkar inte. egentligen är det ganska kul att skriva, men idag är detingen dag då jag har inspiration till det.. iallafall, idag var det en helt vanlig måndag. nu börjar det kännas igen att skolan är på allvar, på lovet försökte jag inbilla mig att skolan var något helt annat än vad det är. aja, det känns inte bättre när alla lärare säger att "det kommer bli så mycket för er i 9an denna terminen" - semester är vad jag behöver! :D

nu ska jag duscha, sköt om er. pussheeeeej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) allt bra ? =)

2010-01-13 @ 21:09:42
URL: http://karinsaralinnea.blogg.se/
Postat av: F E L L A N

vad använder du för att få reklam få bloggen? :)

2010-01-23 @ 01:12:04
URL: http://endastfelicias.blogg.se/
Postat av: Jontori

OFTA?!?!?!?!? du som är så pluggis XD :P

2010-01-25 @ 09:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg