Längtar efter mycket nu!

Tja bloggen!

Sitter här och och lyssnar på as go musik medans jag väntar på att Nadja ska komma till sverige! Hon har nämligen varit i turkiet i en vecka, gött! Så jag sitter inne på luftfartsverket och kollar ifall planet är försenat/förtidigt, men hon ska landa runt 19.20 iallafall. Man kanske hör på mig att jag saknar henne? Är ivrig och har massor med saker att berätta! Jag själv tycker alltid att jag missar jätte mycket när jag är borta i en vecka. Det känns som att inget brukar hända när man är hemma, men just den veckan när man åker bort händer det jätte mycket.

Men iallafall, är sjukt sugen på att åka utomlands nu och det blev ju inte bättre när man var uppe på flygplatsen idag heller. Skulle lämna av min moster + hennes man & mina kusiner där, för idag åker dom till Turkiet (dom också!) Det är full rulle alltså, och nästa lördag åker min andra moster till Spanien och veckan därpå åker ju vi till Grekland! Tur att våran familj brukar åka iväg en vecka på hösten, hade nog inte stått ut annars! Jag tycker hösten är super mysig på alla sätt och vis, men mörkret, regnet och kylan är ingen favorit här. Fast det är kanske det som gör den mysig iofs?

Imorgon är det lagfotografering, och eftersom många ska se den så vill man ju självklart se bra ut, så jag funderar på hur jag ska se ut. Har hört att några ska köra på toffs, men jag tror det blir utsläppt för min del. Det är gött att man ska ha på sig matchkläderna för annars hade jag haft klädproblem också. Tänk vilka problem man har egentligen, hur man ska se ut? Om man jämför med annat så är det ju inte äns viktigt!

Nu ska jag uppdatera mig på luftfarts verket och kolla på aftonbladet.se, är skit rädd att nadjas eller min mosters plan ska störta så klickar mig in på sidan och håller mig uppdaterad nästan hela tiden. Haha, så typsikt mig.

Jaja, ha en fin kväll alla. Och grattis Amanda, 15 år idag!

Kram <3




Kommentarer
Postat av: Angela.

Härlig blogg!

Sv: Tackar <3

2009-09-06 @ 21:45:46
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: carolina rigo

har veckans blogg på bloggen

kommentera! :)<3

www.rigocarolina.blogg.se

2009-09-08 @ 07:38:16
URL: http://rigocarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg