BRRR

Läste mitt förra inlägg och där lät det som att allt är pest och pina, men det är det ju självklart inte. Mår mycket bättre nu om man jämför med i onsdags/torsdags, men jag är fortfarande inte bra. Vaknade av att jag hade fått ont i mina bihåler med! Ohno, om jag har åkt på bihåleinflammation nu så dör jag seriöst. Sjukt opassande!

Får iallafall ställa in min medverkan i säsongens första match imorgon, riktigt tråkigt men så är det. Ska iallafall självklart vara där och hejja på mina tjejer!

Igår var det UG, och eftersom det inte fanns så mycket bättre att göra så drog jag&några dit. Riktigt go musik faktiskt, men lite för mycket fjortisar där för min del. Men vad förväntar jag mig? Jag har ju själv varit sån.

Det känns faktiskt som jag har mognat väldigt mycket under sommaren. Innan jag skulle på UG förut så gjorde jag ordning mig i timmar, allt skulle vara perfekt. Korta shorts, tajt linne och mycket smink. Nu är den "stilen" lång borta för mig känns det som, gick dit igår som jag sett ut under dagen + stor tjock halsduk och det funkade minst lika bra!

Imorse hade jag önskat att jag fick sova ut, men jag var tvungen att gå upp tidigare eftersom vi sålde kakor i centrum idag. Skulle egentligen varit där vid halv elva, men eftersom jag missade bussen osv så var vi inte där föräns vid tio över elva. Det är faktiskt rätt kul att sälja kakor eftersom man stöter på väldigt mycket trevliga människor, men fuck vad kallt det är. Jag hade ändå ganska mycket kläder på mig men frös sönder, och fryser fortfarande sönder! Undra om jag fått köldskador eller ngt..

Nu ska jag städa mitt rum, snart kommer Nadjapadja hit. Hon ska sova här ikväll den lilla prinsessan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

jag är 20

2009-09-14 @ 17:07:25
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg! :) reglerna står i inlägget på min sida. Du har till den 16/9 på dig att anmäla dig. Vinnaren blir länkad i min blogg, hoppas du vill vara med :)

2009-09-14 @ 22:28:59
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg