7 oktober

Nu har jag varit hemma i ungefär 2 veckor efter en otroligt härlig resa på Kreta. Det nådde verkligen över alla förväntningarna jag hade, vädret var fint, maten var god, vattnet var turkost, hotellet bra & byn var super mysig. Ett perfekt ställe för en stressad person som mig, verkligen. Kände verkligen att jag fick hittat lugnet i mig själv där!

Efter att jag har kommit hem har det mesta blivit skit. Jag praoade på mitt gamla dagis, och troligtvis var det någon som smittade mig där eftersom jag blev sjuk förra torsdagen, och sen dess har jag legat sjuk här hemma. Feber, hosta, ont i halsen, värk i kroppen, öroninflammation & bihåleinflammation. Allting verkar ju komma på samma gång, och inte vill det gå över heller, var iallafall hos läkaren idag och nu ska jag äta 5 tabletter om dagen för att bli frisk. Ska stanna hemma från skolan resten av veckan och helgens planer (+ match) får antagligen ställas in. åååh, jag är riktigt less på att vara sjuk nu. Har redan legat hemma i 7 dagar och orkar inte fler dagar såhär, jag vill ut i friska luften och röra på mig! Jaja, det blir inte bättre av att jag klagar iallafall men det kanske blir bättre ifall jag fortsätter trycker i mig en hel apelsin varje dag? Mitt mål är att jag ska vara super frisk tills söndag så jag kan vara med på matchen då! :D

Tänkte lägga upp lite bilder från Kreta nu någon dag här också, känns som jag har väldigt mycket tid nu när jag är hemma =)

Nu ska jag plugga, wohoooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg