You take the breath right out of me.

Skolan idag var faktiskt inte så seg som jag trodde den skulle vara, men det kanske berodde på att jag skrattade mig igenom den pga att jag var så jäkla trött. Fick kolla på film under spanska lektionen också, och sen fick vi glass på svenskan. Sånna saker gör alltid saker bättre!


Nu ska jag ta tag i HKK arbetet!  Jag måste, även hur mycket jag än försöker komma på bortförklaringar till att slippa det. Jag & Bella fick ju bara G på vårat praktiska prov så jag tror jag har sänkt mig i Hemkunskap. Men det får bli att ta igen nästa termin, peppa peppa

Senare ikväll är det träning med 92orna som vanligt, hoppas det spöregnar så vi slipper att springa *blink*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg