I'll be there for you


Min eftermiddag var väldig trevlig faktiskt. Först gick vi och strosade på stan en stund. Gick in till "Din sko" bl.a för att kika lite. Har ju velat ha ett par röda pumps som funnits där, men för ett tag sen tog dom slut. Men jag har ändå alltid haft lite hopp kvar. Och vet ni? när jag väl går förbi en hylla så dras min blick direkt till en liten röd sko som står bland några andra skor. Så jag springer fram till den (jag ttror väl att någon annan ska hinna ta den?) och blir jätteglad. Det var exakt den skon som jag har letat efter och precis min storlek. Och det fanns bara den skon kvar! Så det kändes ju verkligen som det var meningen att jag skulle ha denna skon. Så jag tvekade inte en sekund på att köpa dom. Nu är dom mina!

Middagen var trevlig också! Var på ett ställe där vi inte hade varit förut. Dom hade en desert som hette: "Ta-hur-mycket-glass-du-vill". Så det gjorde jag och mamma! Det var lite pinsamt att gå förbi allt folk hela tiden eftersom verkligen alla vände sig om och tittade på oss, och i slutet så skrattade dom också åt oss. Men det bjuder vi på!



 
nya skorna, tänk dom till ett par bruna ben, jeans shorts & vitt linne i sommar? perfa!



Dagens outfit.

Nu ska jag bada, raka benen, måla naglarna etc.

pusss


Kommentarer
Postat av: eerola

söta skor! :)

2009-05-27 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg