3 Maj

Godmorgon bloggen.

En sak är faktiskt lite konstigt. Både i fredags och lördags vaknade jag prick 8. 48, och idag så vaknade jag och kollade på klockan. Vad är hon då? Jo, 8.48.

Jag har kommit in i en period då jag inte vill sova "länge" längre, utan jag vill, eller rättare sagt, måste gå upp och göra något.

Idag så konfirmeras Bella, Amanda, Nadja, Lollo & Daniella. Hade egentligen tänkt att gå dit och kolla,  men det blev inte så. Tycker iallafall dom har varit jätte duktiga som har gått dit nästan varje tisdag. Jag skulle ju konfirmera mig, men jag gav upp redan efter första gången. Haha

Så nu när jag inte ska dit så tänkte jag att jag ska gå och träna istället. Har innebandy träning ifrån 12.00-14.00, orkar egentligen inte gå och det känns inte som det kommer vara så specielt mnga där, men eftersom jag inte ska träna på fredag så kanske jag ska träna idag ändå..

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg