24 Maj

Grattis på födelsedagen pappa!

Har inte uppdaterat på några dagar för att jag inte har hunnit, eller mått något vidare.

I fredags hade jag många roliga planer som jag såg framemot. Men när jag & mamma skulle åka till Allum på dagen så började jag må jätte dåligt, svettades samtidigt som jag frös, kände mig svimmfärdig och hade ont i magen. Orkade inte äns sitta upp vanligt i bilen, så jag fick lägga mig ner och vila medans mamma snabbt gjorde våran tänkbara shoppingrunda. Som tog 10 minuter? Sen åkte vi hem, somnade i soffan & när jag vaknade konstaterade jag att det inte skulle bli någon utgång för mig den kvällen. Så hela den dagen låg jag nästan bara framför TVn och kollade på filmer. Det var som jag var försvunnen i en helt annan värld.

Igår så vaknade jag utvilad och pigg, man hade inte kunnat tro att jag faktiskt hade mått så dåligt i fredags som jag verkligen gjorde. Jag & Nadja åkte iallafall in till stan, köpte en skolavslutningsklänning, en t-shirt & en present till pappa.

Det brukar ofta vara kul att gå runt i stan, men dagen var faktiskt jävligt kul som erbjöd chockerande inslag.

Bl.a kom det fram en kille som frågade efter mitt nummer & när han gjorde det så kom det fram ytterligare en kille som ställde sig och började kyssa den killen som frågade efter mitt nummer? Jag & Nadja stog säkert som två gapande fågelungar innan vi började gapskratta åt dom. Haha

Sen på kvällen kom våra förra grannar hem till oss, jag behövde egentligen inte vara hemma, men det var så otroligt längesedan som jag träffade dom, och vi hade jättebra kontakt med dom förut. Så jag var nästan bara tvungen. Och trevligt var det.

Började faktiskt sakna att bo där vi bodde innan lite. Hela mitt liv är ju uppbyggt därifrån.. Menmen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fyfan jävligt roligt var det :D

2009-05-24 @ 19:16:28
URL: http://nadjajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg