Paus ifrån datan lite?

Vi förlorade med 5-6 i matchen, men vi var så jävla nära på att vinna.
Sjukt kul var det iallfall, som vanligt. Jag spelade med Linnea, Emma, Matilda & Frida.

Sen körde vi straffar på Nadja (bäst som målis). Satte min första straff, förvånande men sant.


Nu har jag iallafall bestämt mig att jag ska börja sitta vid datan mindre. Jag hade ju nyss kommit in i en sån period där jag tyckte det var tråkigt att sitta här, men det verkar som om det börjar bli en ändring med det nu..

Så, om jag inte uppdaterar bloggen ibland så vet ni ju varför. Men jag ska försöka skriva ibland.

Sköt om er! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ,verkligen inte bäst i mål ;) men tack , du är as grym! <3

2009-03-29 @ 22:16:51
URL: http://nadjajohanssson.blogg.se/
Postat av: Robin

aa det är bra att komma från datorn lite xD

2009-07-28 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg