JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU

..för jag fick precis beskedet om att jag och nadja kan åka till sälen tillsammans!!

det var ju lite problem innan om att vi inte skulle få plats i stugan först, eftersom vi kommer vara 9 stycken sammanlagt. men det problemet löste sig senare. men då dök nästa upp, och det var att vi inte fick plats i bilen. men då erbjöd mina snälla släktingar (barbro & sten) att ta en egen bil upp till sälen, och då fick vi plats där också.

det känns verklgien helt overkligt.

sälen betyder otroligt mycket för mig eftersom jag har varit där varje år ända sen jag var 7 år, har så himla många minnen därifrån.

detta blir första året som jag kommer ha en kompis med mig, och jag ser verklgien mig och nadja ligga i någon snödriva och skratta åt något eller att vi ramlar i liften, bara sådanna saker som vi kan göra!

..så, på söndag morgon åker vi!

nu måste jag börja planera massa med saker jag ska hinna denna veckan, mina prov, läxor, packa, daniellas födelsedag, träningar osv.

wihoo


nu kommer matilda, och vi ska till mölnycke för träning nu. denna gången ska vi sätta skiten!

pussar



Kommentarer
Postat av: Bärdyck eller Kung af Pydelz

omen aha, har du varit i sälen en vecka om året sen du va 7år? hahaha hur orkar du? xD

2009-03-02 @ 18:36:25
Postat av: Nadja

SKA BLI SÅ JÄVLA KUL , HELA JAG HOPPAr! :D:D:D<333

2009-03-02 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg