7 Mars


jag har ju kännt några dagar att det har blivit jobbigare att andas, och jag har ingen aning varför. men jag gissar att det är någon förskyldning som satt sig konstigt på mig eller något. har fått hosta och börjat tappa rösten också, om jag blir sjuk så vet jag inte vad jag gör.

igår så hade jag en mysig kväll med familjen, och sen kom nadja + hennes pappa och lämnade all hennes packning. och jag som inte äns har börjat packa än, vet inte varför men jag ska alltid göra allt i sista stund.

idag vaknade jag klockan 8!! på en lördag? egentligen är det inte okej, men idag var det väl rätt bra, för jag har massa att göra idag.

nu ska jag ladda över massa musik till min mp3, att sitta i en bil i 7 timmar utan musik går inte!

/lovisa


 

Kommentarer
Postat av: Kung af Pydelz

vem e det som kör om det tar 7 timmar till sälen? xD



tar ju 6 timmar om man äter på vägen :P

2009-03-07 @ 12:33:56
Postat av: Nicke

Skumt, jag känner mig också dålig :(

2009-03-07 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg