5 Mars

egentligen mår jag rätt bra just nu, men jag har haft så mycket att plugga så jag knappt har kunnat tänka på något annat.

"Ska vi göra något idag? - Nej, måste plugga.."
"Ska du med till stan? - Nej, måste plugga"
"Ska du ha glass efter maten? - Nej, måste plugga"
"Kan inte du vänta här med mig på min buss? - Nej, Måste hem och plugga"


men imorgon är det fredag, UNDERBART!


grattis farfar som fyller år idag också,  jag saknar dig och älskar dig! <3


efter skolan imorgon ska jag, nadja och våra mammor till stan och köpa saker inför våran semester, inte långt kvar nu ju!

skriver imorgon kväll.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Kung af Pydelz

din farfar härmar min morfar :O

2009-03-05 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg