27 Mars

kollade nyss på let's dance finalen. jag verkligen älskade lailas sista dans till "all by my self", det kunde vekrligen inte låta bli att rinna en tår ner för min kind. att dansa ser rätt lätt ut egentligen, men det är faktiskt fruktansvärt svårt att sätta allt, känslan, takten, stegen.. men det är ju verkligen sjukt kul!

hade innebandy träning förut, det är rätt segt att behöva gå dit och träna på en fredag. men efteråt känns det så himla bra. idag fick vi prova våra matchkläder som vi ska ha på cupen. längtaaar!

skolan annars idag var seg, men en sak var bra: att jag och nicke vann biobiljetter, pågrund av att vi hade bäst resultat på teknikåttan i våran grupp. jag som är så extremt bio sugen också

imorgon blir det shopping!

WIHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg