24 Mars

spelade somsagt beachvolley i högsbo idag och dagen var bra, riktigt bra.
man fick inte välja lag utan det gjorde lärarna. jag kom med joakim, viktor, sandra & klara.
i början var vi faktiskt riktigt bra och vann alla matcherna men sen blev vi fikasugna och då började vi förlora istället.

sen efter 2 h match spelande (8 minuter på varje match) fikade vi och sen spelade vi fritt i en halv timma. spelade med filip, emil, nadja & adde. hade ingen aning om poängen för jag var för upptagen med annat, men jag tror vi förlorade där med men det spelar ingen roll ändå för det var kul.

det kändes verkligen som man spelade på en strand nånstans mitt på sommaren, det var typ nästan lite tropisk luft där inne faktiskt. det kändes helt fel att komma ut sen och känna den kalla vinden och se snön som kommit igen.

sen när vi var tillbaka så åkte jag och nadja hem till mig och gjorde färdigt engelska arbetet, men som alltid när vi ska plugga så går det inte så bra men vi blev klara iallafall. skönt!

puss &  kram

/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg