23 Mars

Idag är det måndag, alltid lika segt i skolan som vanligt. Men idag behövde jag bara ha 2 lektioner eftersom jag skulle till ögonläkaren igen för att kolla. Så vid kvart över 11 gick jag och nadja upp till önneröd skolan en stund för att leta efter nadjas skor som hon tappat där och sen när vi hittat dom så åkte jag till sjukhuset somsagt.

Charlotta, "min" läkare, som hela tiden har tagit hand om mig tyckte att allt såg jätte bra ut i ögat med laserbehandlingarna osv, så detta var antagligen (hoppas hoppas hoppas) den sista gången jag var där.


Igår var det innebandy träning som vanligt, lätt den bästa träningen för mig någonsin tror jag, det kändes riktigt bra faktiskt. Vi fick även reda på att vi ska spela Cup om 1 månad, fan vad kul. Det känns som att allt kul händer på våren,  våren är braa.

Efter 1 ½ h träning gick jag och nadja ut och sprang i solen. duktiga!




Köpte innebandy stuffs i lördags: vattenflaska, strumpor, shorts, t-shirtar & innebandyklubba!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul som fan sk adet bli med cup! :D

2009-03-23 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg