21 Mars

Herregud, snart är det april. Tiden bara rinner iväg. Skönt att vintern är över och att våren är här iallafall, jag älskar våren. Man blir på mycket bättre humör, kan ha mindre kläder på sig, kan vara ute utan att frysa ihjäl.

Ut med alla svarta och tråkiga kläder och in med vårens söta och färgglada kläder istället!


Jag har inte uppdaterat min blogg på väldigt länge, men jag har inte riktigt haft lust med det. Eller rättare sagt, jag har inte haft lust att sitta vid datan överhuvud taget. Men nu ska jag försöka bli mer social här, men jag kommer nog i fortsättningen bara skriva  när man verkligen har något att skriva om. Annars blir det ju inte så kul..

Veckan i Sälen var bra, det var skönt att komma bort ifrån skolan och allt annat ett tag och bara ha kul.





bild ifrån en av dom 2 dagarna det var fint väder.

nu ska jag äta frukost, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg