2 Mars

Jag har ont i magen. Har ingen aning varför men det värker som tusan iallafall. Hoppas absolut inte det blir värre, så jag missar träningen sen.

Igår hände väl inte så specielt mycket egentligen, hade teori i innebandyn, kollade på junior/92ornas match och sen pluggade jag väl i stort sett resten av dagen. Att plugga är verkligen något av det tråkigaste som finns, men efteråt känns det rätt bra faktiskt.

Idag var det första dagen i skolan på nästan 1 månad. Herregud vad tiden har gått snabbt ändå.
Men det var rätt kul faktiskt, saknat så många personer.

Imorgon är vi lediga ifrån skolan och det är riktigt soft!

nu ringer någon. mamma pratar med lite *speciel* röst så jag tror det är Nadja.


5 minuter senare

Det var Nadja.

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg