5 Juni

Jag har precis bakat klart med min mamma. Jag & Några klasskompisar ska ju stå och sälja kakor utanför ICA imorgon bitti för att få in pengar till klassresan. åh, vad roligt! eller kanske inte. men jag ställer upp för klassen, skulle vart jäkligt kul att åka iväg till Prag (som vi vill åka till), ett minne för livet liksom!  ifall man inte blir senil då.

Idag är jag på värsta partyy humöret! Har verkligen lust att dansa, träffa folk & ha kul helt enkelt. Blir det en sån kväll ikväll tro?

Jag ska iallafall till matilda om en stund, ska sova hos henne med några andra. Först ska vi ner till sjön & sen får vi se vad som händer.. Tror det kan bli bra iallafall, bara det inte börjar regna. Vädret är ju helt konstigt, förra helgen var det typ 20 grader mer än nu + sol.


Nu ska jag göra iordning mig, mina föräldrar är inte hemma så jag har huset för mig själv = hög musik! woho

i min familj har vi nämligen extremt olika musiksmak

mamma - lugn klassisk musik
pappa - hårdrock!
jag - pop/techno

så ni förstår ju kanske hur det låter tillsammans. haha

Får se om jag hinner uppdatera innan jag går, annars får ni ha en bra kväll!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg