24 Juni

Godmorgon alla söta!

Vaknade 07.18 imorse! Kan ju säga att jag blev ganska så chockad när jag kollade på klockan. Sen kunde jag inte somna om eftersom det bränner på kroppen fortfarande sen jag brände mig igår. Så det var lika bra att gå upp då, tyckte jag. Har hunnit städa mitt rum & rensa alla miljontals bilder jag har på datan.

Idag hade jag tänkt att sola först (inte framsidan där jag bränt mig) och sen på eftermiddagen ska jag träffa upp mormor i stan. Vi ska fika nånstans först & sen ska vi på någon bio. Jag tycker det låter rätt så mysigt faktiskt!

Föresten så var det lite "konstigt" igår. Jag läste ju somsagt en bok som handlade om en 15årig flicka som blir gravid och väljer att behålla barnet trots att alla säger att hon ska göra abort. Och igår när jag loggade ut från min blogg så kom jag fram till startsidan på "blogg.se", jag kollade lite snabbt på "Mest besökta" och mina ögon fastnade direkt på en länk till en blogg, det stog "15 år & gravid med tvillingar". Kändes så overkligt på något sett eftersom jag också är 15 år. Men på ett sätt kan jag leva mig in i det. Tycker iallafall att hon är otroligt stark & modig som vågar göra något sånt. Själv hade jag väl kollapsat för länge sedan. Tycker ni ska checka in hennes blogg här!


Nu ska jag äta frukost ute, puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg