Loppis

Dagen har varit super trevlig, känner mig på ett väldigt bra humör nu faktiskt. Egentligen borde jag ha ont i hvuudet och bli irriterad på allt eftersom jag inte har sovit ordentligt på några dagar nu, men nej, jag mår prima!

För er som inte vet så har jag varit på loppis idag, vi kom dit på morgonen och packade upp alla miljontals saker. Jag ljuger inte när jag säger att det fyllde 2 fulla bilar! Sen när det öppnade kom det hur mycket folk som helst och vi blev av med ganska mycket skit. Som jag sagt innan, jag hade aldrig köpt något på loppis själv men tydligen är jag inte ensam om att tycka det, hehe. Det var iallafall jag, mamma, mormor, gammelmormor och min mormors moster som var där och sålde (+ massa mer som jag inte kände) 4 Generationer! Vi hade det trevligt iallafall och alla var goa och glada. Så nu har jag fått ett nytt intresse, loppis! Jag och mamma planerar redan nästa gång som är i höst..




Haha, Man samlar på sig genom åren..

Kommentarer
Postat av: kittymon

loppis är överlägset om man ska bli av med saker

2009-07-25 @ 15:59:21
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg