28 Februari

underbart med helg

har inte skrivit på 2 dagar, för jag har inte suttit vid datan något. och allt pga av praon, inte just för att man är skit trött när man kommer hem, utan för att jag inte kan sitta still en längre tid helt enkelt. jag måste vara igång och göra något och just nu tycker jag att datan för mig är rätt oviktig. herregud, var det verkligen jag som sa det precis?


men igår var det sista dagen på praon, och det var faktiskt en bra avslutnings dag. vi gjorde t.ex alla våra 65 mackor på rekord tid, bra sammarbete osv. det har nog aldrig varit så mycket folk dock som det var igår, och jag har nog aldrig varit så stressad. men det slutade bra, och det är huvudsaken. fick ett "presentkort" på frank's så nu kommer det bli fika fika fika!

jag måste bara säga att dom här 2 veckorna på frank's coffe har varit mycket, lärorika!
jag har lärt mig göra massa nya saker och det jag nästan tycker är det bästa, det är att jag har lärt mig hantera stress, som kan vara extremt jobbigt, om man inte vet hur man ska reagera.

 förut innan skolan, så behövde jag 1 & ½ h att göra mig iordning på - nu har jag gått ner till c 40 minuter. = sova längre.

nej, men praon kom verklgien på en lämplig tid. jag behövde komma ifrån dom gamla vanorna, specielt skolan och få träffa nytt folk. som jag verkligen har fått göra.


men iallafall, när vi hade slutat igår så gick jag och nadja till nail sweden och mötte upp mamma, sen gick vi och luktade på parfymer och köpte smink.

sen vid 21.00 gick jag till innebandy natta, träffade massa människor som man inte träffat på länge och jag hade en kul kväll. lite kul att alla innebandy lag var seriösa, utan landvetter som körde med rosa hår och reflexvästar, haha.

sen vid 01.00 hade dom flesta gått hem, så då gick jag och nadja hem till henne och sov där.

idag ska jag plugga hade jag tänkt, får verklgien inte skjuta upp det mera, mina 3 prov nästa vecka ska ju gå bra. eller hur?

puss


Kommentarer
Postat av: nadjajohanssson

yes, tummen upp för nytt folk (y) <3

2009-02-28 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg