Skola imorgon

Imorgon börjar skolan. Kan inte fatta hur tiden kan ha gått så snabbt? Känns som det var skolavslutning nyss och vi stog och gjorde "groddansen" inför hela skolan.. Men det har iallafall varit otroligt skönt att komma ifrån skolan lite & dom tråkiga korridorerna. Mitt första tips för att få folk att tycka det är lite roligare att gå till skolan är - måla om! Hur mycket tristare blir det inte att vistas i trista och gråa lokaler/korridorer? Ifall det skulle vara lite färgtror jag att man skulle bli lite gladare. Men hade inte det varit smart att man fick göra sina prov i färgglada och ljusa rum istället för gråa och trista? Då hade man kanske blivit lite mer positiv och inte gett upp för att man inte kan en fråga?

Ska iallafall bli kul att träffa alla, men mindre kul att behöva gå upp klockan 6 varje vardag. Hur ska jag klara det? Hatar att behöva tvinga upp mig själv på morgonen så därför har det varit extra skönt att ha sommarlov och få sova tills man vaknar.

Suck...


Groddansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

a fy fan asså:/ det har gått sjukt snabbt, och att man börjar nian gör inte saken bättre, massa nationella och sån skit:O

2009-08-16 @ 21:21:25
Postat av: Hanna

Är i taket lyser stjärnorna bra då ? :)

2009-08-16 @ 21:57:47
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/
Postat av: GLADJE.BLOGG.S

oj börjar du redan på måndag :O <3

2009-08-16 @ 23:35:46
URL: http://gladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg