Svettig&Glad!

Åh vad jag är på bra humör just nu!

Det kom bara 6 stycken till träningen. (minus målvakt, så vi var 5 spelare) I början kändes det lite onödigt att vara där när vi var så få, men det blev faktiskt extremt kul. Vi spelade "match" och det slutade med att både tobbe&bäck var med också. Alla kämpade verkligen och svetten rann på dom flesta. (vi tränade inomhus i 27 grader!) Vårt kämpande gav iallafall resultat - för våran del iallafall. Bollen gick dit jag ville och allt flöt allmänt på.

Så nu sitter jag här svettig och glad. Förra träningen hade jag nästan funderingar på att sluta, men idag är jag glad att jag började innebandyn. Jag har verkligen hittat en sport som passar mig & som är kul! (och alla träningar kan inte gå perfekt, som jag kan ha svårt att förstå ibland)

Nu ska jag duscha, KRAM!


Bild från Mölndals cupen i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg