Första dagen i skolan efter sommarlovet

Åh, undrar varför jag inte uppskattade sommarlovet mer än vad jag gjorde..

Idag blev jag påmind om hur tråkig skolan är, och vi hade inte äns riktiga lektioner! Vi fick bara sitta och lyssna när lärarna pratade om massa saker och det var knappt jag kunde hålla upp mina ögon.. Man blir typ deprimerad av luften där eller något, för idag känner jag mig hur nere som helst, utan anledning..

Aja, våra lärare tyckte iallafall att vi hade växt på längden och bredden & att det skulle bli en rolig termin!

Efter skolan åkte jag & nadja hem till mig och bakade, våra kakor ska säljas på personalrummet morgon för att vi få pengar till klassresan.

Nu ska jag gå ut, pusspuss.




Kommentarer
Postat av: Marie

vilken årskurs börjar du? :)

2009-08-18 @ 18:21:58
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Äh, var ju skitkul att gå i skolan! Fast de tyckte man såklart inte då (;

2009-08-18 @ 20:19:06
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg