=(

Åh, jag dör. Visst så visste jag väl att skolan inte var världens roligast, men att den var såhär tråkig det hade jag inget minne av. Det är många som sagt att 9an är enklare än 8an men det har inte visat sig hitills iallafall. Vi är iofs bara inne på den 2a riktiga skoldagen men för mig känns det som att jag har pluggat i en evighet. Vi har fått massa jobb som tar mycket tid och därför går min fritid till att plugga också tyvär, det ända jag ser till att jag måste hinna nu är att träna också på vardagarna (kompisarna träffar jag i skolan & på helgerna)! Innebandyn startade igår igen och det var skönt, fast väääldigt jobbigt. Konditionen har ju inte direkt blivit bättre under sommarlovet eller så. Men tillbaka till skolan, eftersom jag inte knappt hinner göra något annat än plugga&träna på vardagarna så kommer jag inte kunna blogga mycket alls. Försöker när jag kan iallafall & det blir mer till helgerna där jag inte ska ägna mig åt skolan alls (!!!!)

Nej, nu måste jag fortsätta med massa SO arbeten. Många säger att man ska njuta av sitt sista år i 9an/högstadiet, så jag försöker påminna mig själv om att njuta av vartenda ord jag skriver, men det är svårt - VÄLDIGT SVÅRT!

sköt om er, puss&kram :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag diggade din bloggdesign.

så neutral och härlig :-) !

2009-08-20 @ 15:28:59
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Malin

Lovisa, jag säger bara åt dig NJUT FÖR GUDS SKULL! Jag saknar högstadietiden så jag kan börja gråta när jag tänker på den typ, Vill tillbaka!

2009-08-20 @ 18:11:23
URL: http://malinlinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg