Dag vid sjön

Har haft en skön dag vid sjön idag, varmt och strålande sol. Men nu regnar det faktiskt, helt sjukt vad vädret kan ändras snabbt, man kan liksom aldrig njuta fullt ut utan att behöva oroa sig för att det ska börja molna. Sånt behövde jag iallafall inte oroa mig för i Mellbystrand, där var det nästan klarblå himmel och sol hela tiden!  Känns föresten lite konstigt att bada i sjö nu när man har badat i havet. Själv så föredrar jag havet, det är någon känsla där som inte går att beskriva, men jag gillar dock inte att behöva vara uppmärksam på bränn magneter och krabbor!


jag & nadja, love you

nu blir det grill och chill! (kan man säga så? haha)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: JokkÄ

haha. bränn magneter? xD dom kan du ju ta upp och sätta på kylskåpet. haha :D



maneter heter de ;)

2009-08-08 @ 20:16:35
Postat av: mattias

stämmer, ndrar sig riktigt snabbt. haha men lovisa då^^ Det heter faktiskt inte bränn "magneter" hahaxD

2009-08-08 @ 23:49:08
Postat av: NellyHaglund

Härlig blogg!

2009-08-09 @ 01:06:28
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/
Postat av: celineee ♥

jag föredrar sjön :]

hatar typ saltvatten :p

2009-08-09 @ 10:12:51
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg