20 Augusti

Hej bloggen & alla läsare. Hoppas ni mår bra! Själv mår jag helt okej förutom att jag somnar snart. Att gå upp klockan 6 varje dag är inte riktigt min grej förstår ni, så just nu hade jag lätt kunnat gå och lägga mig och somna, men.. det går inte eftersom jag har träning snart, men det är väl tur det så att dagarna inte bara spenderas med att sitta stilla vid en skolbänk. På förra träningen kände jag mig jätte snurrig och konstig så idag har jag laddat upp med massa vatten så jag ska bli pigg!

Imorgon är det fredag, veckans bästa dag! Det betyder att helgen väntar, att man slipper gå upp tidigt och kan göra vad man vill. På kvällen imorgon blir det iallafall nrj på liseberg med tjejerna =)

Nu ska jag packa och sticka iväg här, kram på er! ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi alltid ;)

läget med dej då ?

2009-08-20 @ 19:05:09
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg