6 April

Kom nyss hem ifrån mölnycke, jag och matilda har dansat. Det var näst sista gången idag så vi  "fin slipade" mest bara. Men ärligttalat trodde jag att jag skulle svimma flera gånger. Under helgen nu när jag har varit sjuk så måste jag ha tappat lite kondition och kraft för det var rätt jobbigt kan jag säga. Känner att jag fortfarande inte mår 100 % bra än..

Idag har jag träffat Nadja. Vi gick till agntjärn och låg och sola och pratade på bryggan där. Jätte mysigt var det.
Sen satt vi på gräsmattan utanför mig och övade innebandy skott på nadja, våran lilla målis.

Föresten så är det inte så långt kvar till cupen nu, är lite nyfiken på hur det kommer att gå för oss.. Alla andra har några års erfarenhet och vi har bara 2 månader. Men även hur det går så kommer vi säkert ha kul iallafall, vi är ju ett riktigt skönt lag ändå!



Nu ska jag duscha, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ,lilla målis?;)

riktig mysig dag , hur skönt som hellst att få prata med dig, <3

2009-04-06 @ 21:29:10
URL: http://nadjajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg