5 April

Ni kunde väl knappast ha missat det sjukt härliga vädret igår? Helt underbart.

Jag spenderade min dag utomhus, försökte ta det lugn och få bort den där "stress" känslan jag ofta får. Jag tror jag lyckades faktiskt.

Först var jag ute och gick en lång skön promenad i solen, och sen satte jag mig i en sol stol på altanen och försvann in i min bok jag berättade om i förra inlägget. "om jag kunde drömma", helt otroligt vad bra den är. trodde det skulle bli konstigt när man hade sett filmen innan, men nej. den hjälpte mig bara så att jag kunde se bilder framför mig hur människorna och situationerna såg ut. boken har 416 sidor och efter gårdagens läsning är jag redan på 219.

Sen på eftermiddagen grillade vi för första gången i år. 4/4-09 -  om jag inte minns fel så snöade det förra året vid den här tiden? iallafall, nu känns det verkligen som att våren är här och sommaren påväg. love it


nu ska jag duscha och kolla på min träning, får ju inte vara med föräns jag blivit bra..

pussar   




Kommentarer
Postat av: Nicke

Det var inte gött väder på natten...

2009-04-05 @ 14:35:20
Postat av: evelina

svar: ja det var kanon kul också :D

Allt fint idag ?

2009-04-06 @ 13:42:33
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg