25 April

Åh harre. Jag är skit trött men på ett jätte bra humör!

Gick upp klockan 7 idag, åt frukost, gjorde iordning mig och sedan åkte jag, mamma och pappa ner och träffade dom andra vid pendelparkeringen innan det bar vidare till mölndal. Alla tjejer i laget var grymt peppade. Sen när vi kom fram så hann vi inte göra så mycket innan våran första riktiga match någonsin mot 94or. Dom hade spelat i 1 & ½ år och var faktiskt väldigt bra. Vi förlorade den matchen och jag satt verkligen med tårarna i ögonen. Men det blev snabbt bra igen pga mina underbara lagkamrater, ni är bäst.

Hela laget + alla föräldrar och tränare gick sedan ut och satte sig på gräsmattan i solen och fikade. Supermysigt var det. Sen spelade vi  "innebandy brännboll" på gräset osv, gick även in och satt & dampade på läktaren, jag och några ropade massa hejjar ramsor till killarna också. *Killarna på planen, visa bananen. oh oh oh* stackars dom andra i laget som skämdes över oss, haha. sötnosar

Sen vid 14.00 hade vi våran andra match, mot ett lag som mest bestog av biffiga tjejer. *hjälp* var det första jag tänkte. matchen gick iallafall bra även fast vi där också förlorade..men vi spelade jätte bra och låg ändå på samma nivå som dom, dom fick ju bara tur mål! Men jag blev jävligt förbannad på domarna som var helt störda,

Sen vid 3 åkte vi hemåt iallafall, stackars daniella som fick sitta och trängas med mig, nadja och matilda i bilen som var helt svettiga.. haha. Efter vi lämnat dom andra  så köpte mamma och pappa pizza medans jag låg i bilen och sov.

Har iallafall mer energi nu när jag druckit coola, ätit godis + pizza. Sitter och lyssnar på pep musik också!

Klockan 20.45 ikväll så möter vi Pixbo iallafall. Hur det går kan man ju nästan ana, men vi ska inte ge upp iallafall!

*landvetter, shalalal, LANDVETTER SHALALALALALAL*



Kommentarer
Postat av: mw

hahah, nu jävlar! :DD<3

2009-04-25 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg