24 April

Jag känner mig typ död, är så himla trött.

Idag var det först skola som inte var så specielt jobbigt, en lektion var inställd så vi hade bara fyra lektioner sammanlagt och det var ju soft. Sen efter skolan gick jag och nadja hem till mig och hoppade studsmatta, innan vi sedan gick ner till träningen. bestämde våra "femmor" (vilket menas att det är dom som man kommer spela med på matcher osv) och i min grupp blev det: jag, agnes, emma, jennifer, johanna, alice och matilda.

denna helgen är ju inte vilken som helst utan det är innebandy cup! första cupen för vårat lag + att jag själv aldrig har spelat någon cup överhuvudtaget. ska bli spännande och kul. Dom vi ska spela mot har ju liksom spelat i några år och vi har sammanlagt tränar 23 gånger. Men jag tror faktiskt vi kan vinna någon match iallafall, jag tror på vårat lag. Vi kan om vi vill, i tisdags på våran match ville vi verkligen vinna och även ifall vi var 8 spelare mot 25 så vann vi, och det är det som kallas värdiga vinnare, gud vad bra man mådde! Men jag måste nog säga att jag var mer pep på att spela cup innan, nu vill jag bara sova.. och imorgon blir det ju ingen sovmorgon inte, måste nog gå upp runt halv åtta, på en lördag!

ska packa nu och sen blir det sängen, åååh.

Ska försöka uppdatera imorgon mellan någon match. Önska oss lycka till!

Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg