20 April

http://www.youtube.com/watch?v=v7Ssly67Qf8 '

15 idag då! - hoppas att mina fjortis fasoner försvinner nu då, haha.

igår på dagen låg jag i min säng och var hur ledsen av helst, dagen höll på att gå åt helvette rent ut sagt. jag vägrade ha kalas när jag mådde som jag gjorde, och mina föräldrar tyckte väl det var ganska skämmigt att behöva ringa runt till alla 22 gäster och säga att det inte blev något kalas, så dom beslutade sig för att ha kalas ändå (även ifall jag sa att jag skulle sitta på mitt rum hela tiden) och dom lyckades också få mig glad. så dagen blev trots allt väldigt bra. släkten är värst, men bäst!

alla gäster gick hem ungefär vid 21.00, men mormor och kent stannade kvar tills 01.15, vi satt och pratade om känslor och väldigt djupa samtal. min födelsedag kunde faktiskt inte ha börjat bättre. älskar verkligen min mormor!

fick iallafall:  volym master, innebandyfodral, 2 par skor, min escada parfym, ring, 2600 kronor, läppglans,  presentkort på kicks: 300 kr, presentkort på gina tricot: 500 kr, 2000 kronor till en ny mobil, & innebandy overall. & 1 kilo godis tuggumi!!

har nog seriöst aldrig varit så nöjd innan, allt jag fick vill jag verkligen ha också.

idag ska jag och mamma åka till stan iallafall, byta lite saker och äta något. sen på kvällen ska jag dansa med matilda, sista gången idag..

pussar på er!


Kommentarer
Postat av: //Jokk

aa Grattis igen :D<3

2009-04-20 @ 17:39:27
Postat av: Anonym

GRATTIS! :D:D

2009-04-20 @ 17:41:40
Postat av: Mattias

Grattis :D <3

2009-04-21 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg