Typsikt.se?

Jag sitter här hemma och är sjuk. Har inte varit i skolan på två dagar nu..

Började med att jag fick ont i halsen i måndags, och eftersom det var bättre i tisdags så gick jag på träningen. Kände att det var jobbigare än vanligt men tänkte inte mer på saken. Sen, natten till onsdags slog allting ut och jag vaknade med världens förskylning osv. Så jag stannade hemma istället, lika bra det så man inte smittar alla andra. Det är dock väldigt typiskt att jag ska bli sjuk nu.

Här har ni varför:

Kan inte missa skolan nu, har viktiga saker där som måste bli klara. (och eftersom jag ligger efter nu måste jag ta hem det och plugga i helgen, vilket jag inte har tid till)
Har även viktiga träningar nu, och på söndag har vi våran första match (som jag längtat som ett as till)
På lördag ska jag&mina klasskompisar sälja kakor vid ica (kan inte skjuta upp det till nästa vecka eftersom jag inte är hemma då)
På lördag kväll ska även nadja sova här.
Imorgon har vi spexfoto med klassen som jag inte vill missa
Har även ett viktig fysikprov imorgon som jag inte har pluggat så mycket till. När man är sjuk vill man ju bara ligga i soffan, kolla på film & äta godis. Inte plugga!

Fick jätte ont i mitt öra igår också, så om det blir värre måste vi åka till Vårdcentralen och då kommer det bli som alltid att jag får äta äcklig pencilin i 10 dagar. Men det går ju inte heller eftersom vi åker till Grekland om 8 dagar, och man får ju tydligen inte sola för mycket om man äter pencilin. Men vad räknar man med om man är utomlands?

Alltså är denna förskyldningen väldigt opassande just nu. Åhhhh.. typiskt

Nej, nu måste jag verkligen plugga..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jack

Snygg blogg ;) händer idag :D?

2009-09-12 @ 11:44:01
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg