28 Maj

Jag var  hemma tidigt idag, Redan klockan tio i elva! Gick bara på mina 2 första lektioner innan jag gick hem.


Jag har ju haft ont i huvudet ett tag, och känt mig yr och orklös, ni vet ju hur jag mådde förra fredagen. Så igår så följde mamma med mig till läkaren för att kolla så allt var okej. Lite tråkigt att jag bara fick värsta kaxiga läkaren som inte förstod någonting, hade lust att vara riktigt otrevlig mot honom! Men iallafall så kollade han mitt hjärta och så fick jag ta blodprov, i armen! jag är ju verkligen rädd för sprutor och blod och sånt så för mig var det ju ingen hit.  men det gick fint, och proverna var jätte bra sa dom. så det kändes verkligen skönt att veta, gick därifrån lättare än jag kom dit. skulle även ta ett "kiss-prov" men jag kände mig så stressad att bli klar att det inte funkade. det gjorde inte saken bättre när nadja smsar också

Nadja: "jag är så jäävla kissenödig!"
Lovisa: "tyyyst, jag koncentrerar mig!!!"
Nadja:  "hahahahaha"

Sen på kvällen så gick jag till öppna skolan. Egentligen är det ju grymt tråkigt där, men med trevligt folk blir det ju absolut bättre!


där jag tog blodprovet, man kanske märker att jag är stolt som klarade det?



senare på kvällen: oscar, mattias & robin.


nu ska jag åka till ulricehamn med mina föräldrar, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg