25 Maj

Blondinbella kom med förslaget att man skulle skriva upp saker som får en glad, och sen ska man försöka göra så mycket av dom sakerna som man hinner under veckan, så det har jag suttit och pysslat med en liten stund nu. och jag har konstaterat; jag tror denna veckan blir super!

Skolan idag var ganska soft. Tänkte gå hem från våran sista lektion: SO, eftersom jag har ett arbete i det som ska vara inlämnat på onsdag och jag känner att jag jobbar mycket bättre hemma. Men imorse så blev jag påmind om att våran lektion skulle var inställd idag, så det blev ju bra ändå!

Skyndade mig hem så att jag skulle hinna bli klart med arbetet idag. Låg väldigt mycket efter eftersom jag redan bestämde mig för 1 månad sen att jag inte skulle jobba med det i skolan, utan hemma. Jag blir så okoncentrerad i skolan och detta arbetet skulle bli bra, det lovade jag mig själv. Blev iallafall nyss klar med det och det känns jätte skönt. 2 dagar för tidigt också!

Nu är det bara 1 HKK inlämning kvar också tills onsdag, och ett prov tills fredag. Sen borde väl allt vara klart? Ska ge järnet nu iallafall den sista veckan då jag har chansen att påverka mina betyg.

Fick tillbaka mitt matteprov idag också, fick 20/23 p och jag är jättenöjd och förvånad också faktiskt. Det kändes inte lika bra att göra det som poängen resulterade. Men jag är glad.

Nu ska jag gå ut och njuta av kvälls solen på våran underbara altan. Vi har en snickare hemma så jag orkar inte sitta inne och höra på allt buller.


jag och bellisen innan gympan!


yasmine, sara, emil & joe.


nadjapadja


jag & embla satt ute och kollade på fotboll på språkvalslektionen!


nu ska jag fixa lite saker, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Zarah

jo precis! Tack så mycket :)

2009-05-25 @ 21:35:36
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg