18 Maj

Jag är så sjukt trött, att ha elevensval är faktiskt jobbigare än att gå i skolan, fast på ett annat sätt. Men det kan bero på att jag har valt dans och dansar i typ 5 timmar med bara en ½ h rast, eller att vi har en jobbig lärare? Om vi hade fått sköta det själva utan att hon la sig i hela tiden hade vi varit klara med 3 danser nu, lätt!

Tur att man har bra tjejer i omgivningen iallafall. Hade inte pallat annars.

Man hör verkligen på mig att detta inte är min dag. För det är det verkligen inte. Som jag sa, jag orkar inte kämpa för allting längre. Specielt inte falsk vänskap, besviken på dig.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig på våran nya spikmatta. Har hört att dom kan bota när man har ont nånstans. Så snälla, bota min höft!

Om ett tag skriver jag en redovisning om hur det gick :)

/lovisa rosén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg