17 Maj

Gårkvällen var mysig faktiskt. Men melodifestivalen var ju sämst. Jag tyckte verkligen inte om norges låt som vann, men jag älskade azerbaijans och finlands låtar! Undra varför det alltid går så dåligt för sverige dock..

Idag så gick jag upp rätt tidigt, och gjorde iordning mig. Sen gick jag och mötte Nadja & Joakim Westerman. Vi gick och kollade på våran träning som började klockan 12.00. Fick ett antal bollar på mig av jocce så jag har lite ont överallt. Jag ska hämnas!

Sen så skjussade jocce ner mig och nadja till centrum på hans lilla cykel. Jag trodde seriöst jag skulle dö, men eftersom jag skriver nu så klarade jag mig. Men det var ruskigt nära att vi blev påkörda vid ica.

Sen så gick vi till buren och träffade Oliver Lindhart & Mattias Lindblom. Spelade lite fotboll innan vi gick ner till Landevi för att titta på 93ornas match. Träffade Linnea Strid som vi var med också. Dock blev det inte så mycket kollande på matchen utan mer kollande på killar. Nummer 14 alltså, grr. Skämde dock bara ut mig lite.

Sen tog jag bussen hem. Och hamnade tillslut framför en film på TVn  "Galen i kärlek". Sjukt bra film faktiskt. En sån som har mycket sanning i sig och inte bara "perfekt kärlek", liksom. Det är ju rätt ovanligt med det.

Dagen har varit bra, mycket skratt och trevliga människor. Dock blev slutet inte bäst men det löser sig det också.

Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar halv 9 imorgon så jag kan sova en ½ h längre. Alltid något!

 Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg