10 Maj

Dom sista dagarna har verkligen varit över-fulla med saker att göra. Så då blir bloggen drabbad, tyvär

Kom nyss hem ifrån innebandyn, spelade match idag mot p00, och vann med 8-2. Och jag la 2 mål, så det kändes bättre än bäst.

I torsdags så glömde jag mitt smink i idrottshallen, och sen när jag kommer tillbaka för att leta efter det är det helt borta. Såå tråkigt. Allt smink som låg där var nytt , och var säkert värt tillsammans runt 800? jag får väl skylla mig själv, men ändå. Och vem liksom vill ha någon annans mascara?
På eftermiddagen
så gick jag och nadja iallafall till UG för att planera discot som skulle vara dagen efter. Jag blev faktiskt förvånad över hur mycket saker man måste göra innan varje disco egentligen, jag har alltid tagit det förgivet att det bara är  "att gå dit", men det är mycket, mycket mer än så. Jobbade i ungefär 3 timmar innan jag tog bussen hem, och då var vi inte äns i närheten av klara.

I fredags gick jag först till skolan och gjorde mitt Fysik prov, sen hade vi en matte lektion, och rast. Innan vi åkte till Vetenskapsfestivalen. Hade verkligen inte tid egentligen, och lärarna är ju inte så specielt smarta att komma och säga att vi ska åka dit typ 2 dagar innan? Men där så pratade vi iallafall om sex, och bara sånt man visste innan. Helt onödigt, men vi hade en kul grupp iallafall. Nadja stackarn hade dock inte sån tur, hennes mobil blev påkörd av spårvagnen och hennes nya väska gick sönder..

Sen så kom vi hem vid 4, och då gjorde jag och nadja oss iordning hemma hos mig innan vi gick ner till UG. Kvällen var faktiskt förvånande tråkig. Musiken var dålig, och många människor man kände som är roliga fick inte komma in pga att dom hade druckit. Men allt var ju inte tråkigt, så  tack alla som gjorde kvällen bättre.

Igår så vaknade jag och Nadja upp hemma hos mig. Sen låg vi och pratade om fredagskvällen rätt länge, mysigt var det. Sen hjälpte Nadja mig att städa innan jag var tvungen att åka ner till Kullavik för att gå på kalas. Trodde det skulle bli jätte tråkigt, men det var faktiskt riktigt kul. När alla hade fått lite alkohol i sig så började dom köra armbrytning, och mormor vann hela skiten. Det blev iallafall mycket skratt. Och tack till min halv morbror Sebastian (som är 13 år) för att du gjorde kvällen bra. Han är bäst att snacka med och kommer med bra råd.

Nu ska jag plugga. Har 2 prov på måndag & tisdag, och sen är det prov uppehåll.
Fick föresten ny mobil i torsdags så nu tycker jag att alla smsar, 0700570400.

Puss /Lovisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg