6 Mars

Okej, fysik provet gick nog inte så bra idag. men jag orkar faktiskt inte bry mig just nu, jag ska iallafall inte bli någon elektro-nisse, hoppas jag.

dagen var rätt lugn. det var härligt på våran sista svenska lektion att sitta dom 30 sista minuterna och tänka att detta var sista skoldagen innan våran skid semester.

efter skolan gick jag och nadja hem till mig, först städade vi och sen gjorde vi lite mat. måste bara påpeka att jag är grym på att steka bacon, jag är ju "schtekiepower".

efter det så kom våra mammor och hämtade oss och vi åkte till allum för att köpa saker till min och nadjas skidsemester.

köpte: skidglasögon, underställ, 2 par vantar och ansiktskrämer.

känns fortfarande inte som allt är på riktigt. liksom, om 2 dagar är vi i sälen just nu!

nu ska jag äta tacos och kolla på let's dance med familjen. hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg