4 Mars

idag har det varit en bra dag i skolan!

jag tror nadja är synsk, idag på morgonen skulle vi redovisa i SOn om praon och nadja sa såhär igår angående om hur redovisningen
skulle vara:
 "du kommer att läsa upp som nummer 5 och alex kommer säga en kommentar om att vi fick göra 70 frallor"

och vet ni? idag blev jag dragen att läsa som nummer 5 & alex sa likadan kommentar som nadja sa att han skulle säga!
jag tycker det var så jävla läskigt/kul att jag skrattade igenom mig min redovisning. men det är ju seriöst sjukt coolt om hon är synsk på riktigt.

sen så gjorde jag mitt HKK prov idag också. jag kände verkligen på mig att provet skulle gå bra, och det gjorde det. hade inte något direkt fel utan fick bara avdragsningspoäng för jag hade t.ex skrivit 1 sak för mycket osv på några uppgifter. tufft liv man har!

imorgon har jag mitt spanska prov. tror det kan bli ganska svårt, men jag känner mig rätt redo faktiskt.

nu ska jag duscha! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg