Cykel dag.

Gud vilken skön dag jag har haft idag!

Vid halv tolv så cyklade jag ner och mötte nadja, och så åkte vi till ica där vi köpte dricka, baguetter och bullar. sen begav vi oss hem till mig igen där vi gjorde iordning allt innan vi gav oss ut på en cykel-tur! Vi åkte nog runt i hela landvetter och stannade lite överallt där vi fikade. Det var faktiskt riktigt kul och framför allt härligt! Jag har fått lite färg också. Sen efter några timmar åkte vi hem eftersom vi skulle lämna godiset här (det höll på att smälta) men då slutade det med att vi stannade här också och spelade krocket istället. både jag och nadja är ju ganska dåliga förlorare, så om hon förlorar vill hon köra om en gång till och tvärtom. Sen åkte vi ner till matilda och hämtade luftmadrassen innan vi begav oss ner till sjön där vi låg och solade ute på vattnet. Bra relax efter allt cyklande idag.

Kollade även på Sverige U21 matchen mot England på kvällen. Jag kan ju säga att jag verkligen inte tycker om fotboll annars, men shit vilken spännande match! Sverige hade ju verkligen övertaget i slutet och så förlorar dom på en straff. Men jag kan ju säga att jag blev riktigt innebandy-match sugen nu! Längtar till höst som fan.

Nu ska jag packa upp mina badkläder innan Nadja kommer hit igen. Hon är hemma och hämtar saker eftersom hon ska sova här inatt. Vi hade tänkt att gå ner till sjön egentligen men ingen av oss orkar.  Vi hade tänkt att ha en kväll ute på tomten istället med musik, godis, kubb, krocket & kortspel istället!

Sålänge kan ni ju få en bild på englands målvakt, Joe Hart. Han är sjukt snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg