Tur?

Familjen sitter ute på altanen, äter glass och funderar på om vi ska köpa en stor pool eller om vi ska åka utomlands till hösten. Just nu hade jag valt en pool, men till hösten uppskattar man ju hellre än resa. Man skulle varit rik, då hade man inte haft sånna problem. Jag & Nadja satt och diskuterade igår vad vi hade köpt ifall vi vann flera miljorner. Och jag kom fram till att jag först och främst faktiskt skulle delat med mig. Sen skulle jag skänkt pengar till cancer-forskningar. Och sen skulle jag slängt ut hela min gaderob och shoppat. Köpt allt jag vill ha, och åkt ut och rest! Men är det verkligen så att pengar gör än lycklig? Jag tror både ja och nej på den frågan. Men tänk ändå hur några papperslappar kan påverka folk så mycket, hade man inte kunnat tillverka hur mycket pengar som helst och så hade alla problem varit lösta? Nej, Pengar hade kunnat lösa  många problem, men inte alla problem. I längden handlar det ju egentligen om så mycket mer.


Igår så hittade jag 4 fyr-klöver & 1 fem -klöver! Hur ofta hittar man något sånt då? Kanske är det min tur att få tur? Jag satt iallafall där i gräset och önskade på med massa saker. Maybe dreams come true?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-29 @ 11:44:02
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Mia

hehehe tack :) så snällt av dig... det är en tävling som går ut på att samla röster så att vi vinner datorn på bilden :) en liten dator som min syster ska ha hehe :) så tack så himla mycket

2009-06-29 @ 12:35:09
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg