Sommarplaner

Det är så skönt att skolan snart är över, att få sova ut på morgonen, göra sånna där onödiga saker som man egentligen inte skulle hunnit med, osv. Men jag ska inte säga att  "detta ska bli den bästa sommaren", för det blir inte det då. Har ni också tänkt på det? Att när man säger att t.ex "denna kvällen ska bli så jävla kul/det ska bli så gott med godis" då blir det aldrig så, så därför har jag börjat undvika att säga sånt. Jag tror att allt blir bäst när det händer oförbrett.

Men i längden blir det nog rätt tråkigt att göra "onödiga saker" faktiskt. Så vad ska man göra en hel sommar egentligen? Jag har inga direkta saker som är bestämda men jag har planer på att åka på cykelsemester! låter inte det kul? jag älskar verkligen att göra saker som jag inte gjort förut, äventyr!




bild ifrån förra sommaren, då jag & eleonor provade att åka luftmadrass i bäcken.

Kommentarer
Postat av: Johohockehecke

cykla till danmark :)

2009-06-08 @ 08:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg