20 Juni

Idag är jag hur seg som helst! Mitt huvud snurrar och jag fryser. Men det var väl helt värt gårkvällen!

Träffade Emma, Matilda & Alice och gick upp till Rasmus Månssons fest, dock var det ganska segt där eftersom vi typ var yngst så vi drog till Patricias fest istället där det fanns folk man kände iallafall. Var väl där till halv tolv ungefär innan dom flesta drog tillbaka till Rasmus fest som hade kommit igång ganska mycket! Träffade massa trevliga människor som var sköna och gav många skratt! Men sen nån gång vid ett  fick vi inte vara kvar eftersom rasmus var full och fick för sig att vi "bråkade", haha. Så vi var ute och snackade med Fredrik Hadders & Pontus Bergström istället. Goa pojkar!

Sen när jag kom hem så var mina föräldrar & deras kompisar som var här ganska borta. Dom satt och gapskrattade åt allt typ. Slutade med att taxin som skulle hämta dom inte kom och att alla somnade i våran soffa. Lyckat! haha.

Men trots alla dramatiska inslag så var midsommarafton riktigt bra och kul! Tack alla underbara ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hadders

Haha, vi var väärsta sooofta ändå :)

Det var roligt att ni kom :D



2009-06-21 @ 03:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg