2 Juni

Jag är dö trött. Igår var en av dom värsta kvällarna på länge, så det blev nästan ingen sömn för mig inatt. Fick verkligen dra mig själv upp till skolan, hade egetnligen gärna stannat hemma idag, men jag ville ju veta mitt betyg på mitt kemiprov så därför gick jag. lite synd att vi har den lektionen sist av alla och att  vi fick reda på att vi skulle ha vikarie = inga provresultat! nu får jag vänta ända tills fredag...

känns helt onödigt att vara i skolan nu, har ju nästan ingenting att göra. men det är rätt chill ändå,



oliver & muppen som jag gick i samma klass med förut


vi satt ute på spanskan och solade & pratade. filip, adde & nicke


sara & johanna

nej, nu ska jag strecha och värma upp ifall jag äns ska ha tanken på att kunna träna ikväll. jag har nämligen fått kramp i mina vader och det gör jätteont att gå. och det är sista träningen med 92orna ikväll och då måste man ju vara med !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg