16 Juni

Vaknade upp idag med strålande humör! Men sen fick jag reda på:  Den såkallade "King of pop" Micheal Jackson har dött.

Känns så sjukt tråkigt. Även fast jag inte brukade/brukar lyssna på honom så vet jag att han är jävligt duktig. Och jag fick verkligen tårar i ögonen när jag fick reda på det.  -  R.I.P

Nu ska jag göra iordning mig lite och sen ska jag cykla ner och möta nadja, vi ska till ica och köpa lunchmat vi ska ha. För vet ni vad vi ska göra idag? Vi ska ut och cykla! Kommer nog bli kul, för att cykla är ju faktiskt riktigt roligt.

Hörs när jag kommer hem! ha en fin dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg