19 Juli

Hej bloggen!

Kom nyss hem. Herre jisses vad sliten jag känner mig idag, gårdagens smink, mjukiskläder & en knut på huvudet. Har ont i magen & huvudet också! Men så kan det ju bli ibland.

Gårdagen var mycket trevlig iallafall. Åkte in till stan och träffade Johanna & Daniella och så gick vi till mc'donalds och drack milkshake sålänge som vi väntade på Samme. Där inne på donken så började vi snacka med massa spanjorer, och det slutade med att dom satte sig vid vårat bord istället. Jag som är så skillad på spanska kunde iallafall byta några ord med dom, men annars så blev det ju såklart engelska. Men vi försökte lära dom lite svenska, bla "Jag är ful", haha. Dom kunde inte uttala mitt namn utan sa "lovächa" istället.  Sköna var dom iallafall, men lite skumma. Dom satt verkligen och rå stirrade på en ibland, iallafall 2 stycken. Dom hette typ Alberto & Paul.  Dom hade en jätte söt kompis faktiskt! Men tror iallafall att resten av folket inne på mc'donalds tyckte vi var jobbiga eftersom vi satt och skrattade hela tiden.

När vi hade sagt hejdå till spanjorerna och träffat Samme så gick vi in på Gothia. Daniella & Samme ville inte dansa, Så vi lämnade av dom och gick ut på dansgolvet bland folket och träffade Carro & Hultman som vi var med. Kvällen var iallafall kul, men inte likadan som i onsdags, det var typ kul på ett annat sätt igår. Vi fick oss lite sköna skratt iallafall.

Sen när vi kom hem till Daniella vid halv ett tiden så satt vi och tjötade ett bra tag. Stackars Daniella som blev så trött på mig och Johanna när vi aldrig kunde sluta snacka, men tillslut kunde vi vara tysta och somna iallafall.


"Du har en bulle i örat"  - "Jag hör inte, jag har en bulle i örat!"
Ja, klockan 3 på natten när man är trött så kan den meningen vara riktigt kul.

Eller konversationen mellan mig & Johanna på Mc'donalds.

Jag: Jag har seriöst inte sett någon snygg kille än.
Johanna: Jo, jag såg 1som stog i kön förut!
Jag: Okej, då får vi dela han på 3!
Joahnna: Nej, 4 är vi ju!
Jag: Va, är Samme bög?!


Hela mc'donalds måste seriöst kollat på oss när vi skrattade.


Tack för kvällen/Natten tjejer! <3


När Gothia var slut.


Johanna


Jag


Daniella & Joahnna :)<3



Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

söt konversation =)

2009-07-19 @ 16:10:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja jag bor i italien =)

2009-07-19 @ 16:42:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Röstade, men jag glömde kolla om det var för sent eller inte ;)

2009-07-19 @ 17:48:00
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg