3 Juli

Godmorgon, godmorgon!

Idag vaknade jag upp med någon konstig känsla i magen. Något känns inte bra.

Martin övertalade mig att följa med till Partille Cup igår, och eftersom jag är så snäll så gjorde jag det såklart, och det slutade med att nadja & mattias också följde med! Vi kollade på Eriks match och sen drog vi oss in till norstan eftersom det var otroligt varmt ute. Vi gick runt och kollade i affärer och letade efter varandra eftersom vi tappade bort varandra nästan direkt, haha. Sen på eftermiddagen åkte vi hem för att en stund senare träffas för att bada innan vi spontant kom på att vi skulle gå hem till Nadja för att köra Anden i glaset. Det var ganska svårt att vara seriös och inte skratta eftersom hela situationen var så kul, så det gick väl inget vidare. Men det var trevligt ändå, tack för dagen/kvällen!



Haha, nadja ser ganska liten ut


MARTIN ÄR SINGEL & SÖKANDE


MATTIAS ÄR OCKSÅ SINGEL & SÖKANDE

passa på nu tjejer (yy)

Kommentarer
Postat av: mattias

haha de va fett kul med anden i glaset, skratta rätt hårt asså:P btw så ser jag rätt så rätt gey ut på den nedersta bilden haha:P och tack du med :)

2009-07-03 @ 15:08:00
Postat av: Martin

asså faan jag tappa bort mina brillor den kvällen :S haha anden i glaset var bäst!! tror inte anden gillade att vi skrattade HELA tiden :P

2009-07-03 @ 21:21:38
Postat av: Martin

Btw den bilden på mig e gaey hur står jag egentligen ?? xD

2009-07-03 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg