27 Juli

Godmorgon snyggingar!

Håller på att packa just nu, för idag ska jag åka till borås. Vi har några släktingar där, så dom ska vi sova hos. Och när vi väl är i borås så ska vi åka till knalleland också, (ett köpcenter) jag & mamma känner oss som knallar efter loppisen i lördags men så långt kommer det väl inte gå. Det ska bli lite mysigt att åka dit iallafall!

Förövrigt så bor det en tjej i borås som heter Hanna också. Vi fick kontakt på "dom vi ska sova hos" bröllop när jag var 7 & hon 8 år. Och efter det så skrev vi brev till varandra i flera år och träffades lite då och då. Men sen slutade vi skicka brev och nu har vi inte snackat på ett antal år. Lite tråkigt egentligen, för hon var en super gullig tjej!

Angående brev så fick vi ju brev vänner i 5an från olika länder. Jag fick en tjej som bodde i Rom i Italien och ni skulle bara veta vad förvånad jag blev när hon skrev, flera brev faktiskt. Men jag skrev aldrig tillbaka till henne av någon andledning, och nu ångrar jag mig faktiskt. Hade ju varit lite kul att skriva brev till någon i Italien liksom! Undra om hon bor kvar på samma adress, för det var ju några årsedan. Man kanske borde försöka?

Hörs innan jag åker, kram!


Bild från brunett-tiden!




Kommentarer
Postat av: Isabella

Händer idaag? =)

2009-07-27 @ 11:01:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Mellies Blogg

Jag tror att det är för sent nu :)

2009-07-27 @ 12:48:43
URL: http://mellisoellis.blogg.se/
Postat av: cecilia

ha det så trevligt i borås får jag lov att säga (:



haha okej, fan vad synd!



ha det güt / c

2009-07-27 @ 12:56:40
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg