22 Juli

Godmorgon!

Åh, vilket trist väder det är ute då. Det är ju varmt, men varför kan det inte vara lite sol också då? Om inte jag visste att jag skulle utomlands i höst så skulle allt nog bli ännu mer trist.

Har inga planer inför dagen idag alls, har lust att gå på bio eller något sånt mysigt. Måste rensa lite i mitt rum också för på lördag ska vi sälja saker på loppis! Inte här hemma då utan vi ska åka till något ställe där man kan hyra ett bord och sälja massa saker. Så jag måste kolla vad det är jag ska sälja, har massa onödiga saker som bara ligger och tar plats..

Själv hade jag nog aldrig köpt något på loppis. Jag tycker inte det känns bra när jag vet att andra har haft saken innan, men det är ju upp till var och en. Jag har också alltid varit lite emot second hand också men jag har sett flera personer som har köpt skit fina saker med bra kvalité där så min åsikt om second hand har nog ändrats lite! Har aldrig varit i en sån affär innan men jag hade gärna velat gå till en ifall jag visste var det låg. Ingen som vet en second hand butik i göteborg?

Ha en fin dag alla!


vårt älskade göteborg!

Kommentarer
Postat av: louise:)

vad roligt:)!vilken film?

kraam

2009-07-22 @ 13:04:12
URL: http://hyltencavallius.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: köpte den för en vecka sedan.. hmmm minns inte vd den heter, men den är svart, kolla bara bland stegräknare, det är den enda som kostar 89kr.

2009-07-22 @ 13:08:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: kimberly

sv: jodå allt bra :D kram

2009-07-22 @ 13:18:33
URL: http://kiimbly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lista på bloggare på Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg